Montano vender som en færge. Jeg var aldrig fan. Derudover havde han den mest ugidelige attitude, da han var anfører.
Snak
fre 20. feb 13:00
Jeg kunne ikke være mere enig. En usleben diamant. Og så er han en kæmpe fighter og virker som en rigtig fin fyr.
fre 20. feb 14:19
Ole Bruun roste netop Lungi for det i sidste uge ( uhyggelig skribent ).
Montano var en dårlig forsvarspiller og en kedelig opgivende / ligeglad attitude.
Montano var en dårlig forsvarspiller og en kedelig opgivende / ligeglad attitude.
lør 21. feb 09:01
https://jv.dk/efb/muamer-brajanac-jeg-har-ikke-brug-for-en-haard-konkurrent-for-at-praestere
Bullshit... ansæt en ligeværdig konkurrent, så vil jeg vædde med, vi får min. to angribere der lige tvinger sig selv til at finde 10% mere... de måske ikke vidste de havde!
lør 21. feb 10:33
Ole Bruun roste netop Lungi for det i sidste uge ( uhyggelig skribent ).
Montano var en dårlig forsvarspiller og en kedelig opgivende / ligeglad attitude.
Jeg var, de få gange jeg bevidnede det, heller ikke imponeret over Montano på backpladsen.
Så vi kan vel udlede, at Lungi, Bruun og Silkeborg tog fejl.
Er vi ved at være der, hvor Silkeborg er ligeså inkompetente, som vi var, og nok stadig er, hvis vi taber til Horsens?
Men man vel konstatere, at Silkeborg stille og roligt er ved at overlade en plads til ? på øverste niveau, eller hvad?
Efb, Standard Liège, Werder Bremen, Spurs, FC Metz
Landshold: België/Belgique/Belgien