Snak

Mere indhold efter annoncen
Montano vender som en færge. Jeg var aldrig fan. Derudover havde han den mest ugidelige attitude, da han var anfører.
Glem Montano, vi har en spiller nu med et langt højere topniveau:
Sander Strand :)
Jeg kunne ikke være mere enig. En usleben diamant. Og så er han en kæmpe fighter og virker som en rigtig fin fyr.
Montanos skifte til venstreback var vel en af lungis mange fejlslagne ideer ;)
Ole Bruun roste netop Lungi for det i sidste uge ( uhyggelig skribent ).
Montano var en dårlig forsvarspiller og en kedelig opgivende / ligeglad attitude.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
https://jv.dk/efb/muamer-brajanac-jeg-har-ikke-brug-for-en-haard-konkurrent-for-at-praestere

Bullshit... ansæt en ligeværdig konkurrent, så vil jeg vædde med, vi får min. to angribere der lige tvinger sig selv til at finde 10% mere... de måske ikke vidste de havde!
Hør evt. podcasten. Mo fremstår meget professionel, men virker også som en fin fyr
Ole Bruun roste netop Lungi for det i sidste uge ( uhyggelig skribent ).
Montano var en dårlig forsvarspiller og en kedelig opgivende / ligeglad attitude.


Jeg var, de få gange jeg bevidnede det, heller ikke imponeret over Montano på backpladsen.
Så vi kan vel udlede, at Lungi, Bruun og Silkeborg tog fejl.
Er vi ved at være der, hvor Silkeborg er ligeså inkompetente, som vi var, og nok stadig er, hvis vi taber til Horsens?
Men man vel konstatere, at Silkeborg stille og roligt er ved at overlade en plads til ? på øverste niveau, eller hvad?
Efb, Standard Liège, Werder Bremen, Spurs, FC Metz Landshold: België/Belgique/Belgien
Kan li han er så selvsikker.
Ikke dansk og ikke vellidt alle steder.
Holdet i dag er ikke det stærkeste for mig.
Jeg vil havde John , Waylon med.
Annonce