Montano virker som en kanon fyr, som jeg ville nyde at bruge min fritid med.
Men jeg ser ham helst spille i en anden klub end Esbjerg, jeg synes ikke han er god nok, hvordan han kunne overbevise Silkeborg om en kontrakt vil altid være mig en gåde.
Jeg ønsker ham dog kun alt det bedste.
At Silkeborg nu endelig er ved at finde deres plads i tabellen har godt nok også taget noget tid, jeg ser dem ikke som oprykningsfavoritter når de uundgåeligt rykker ned til sommer.
Men jeg ser ham helst spille i en anden klub end Esbjerg, jeg synes ikke han er god nok, hvordan han kunne overbevise Silkeborg om en kontrakt vil altid være mig en gåde.
Jeg ønsker ham dog kun alt det bedste.
At Silkeborg nu endelig er ved at finde deres plads i tabellen har godt nok også taget noget tid, jeg ser dem ikke som oprykningsfavoritter når de uundgåeligt rykker ned til sommer.