:Æsbjerg - Din opstilling giver også god mening, især kan jeg godt lide ideen om Strand, der flyttes lidt frem til en venstre Wingback, han har jo et enormt løbepensum, samtidig med at han kan finde ind i banen - grunden til at jeg havde ham helt tilbage i bagkæden, er at jeg ikke helt kan vurdere de seneste 3 ankomnes præstationer endnu - da vi ikke rigtig har set dem i aktion endnu - men fint bud du kommer med, og også konstruktivt som jeg efterlyste ;) Især i premieren næste weekend mod Horsens, vil jeg mene at der skal satses dels på en stærk defensiv, samt en hurtig og mobil midtbane, som kan levere gode indlæg til angrebet :)
Snak
søn 22. feb 15:57
Nu ligger Fredericia over stregen i Superligaen - hvis vi ikke rykker op, ser det ud til at det bliver Silkeborg og Vejle vi får fornøjelsen af i næste sæson. Hvertfald som det ser ud lige nu :)
søn 22. feb 17:15
Jeg har i princippet ikke noget imod 3-5-2/5-3-2, (gode bud på opstillinger fra hhv. Macho og Æsbjærg) man kan også sagtens spille forskellige formationer når man har bolden og når modstanderen har den. Det eneste forbehold er, at man sikrer kontinuitet ned gennem rækkerne, så vi uddanner spillere, der passer til førsteholdet – uden at det selvfølgelig bliver for rigidt og forudsigeligt.
søn 22. feb 18:15
Jeg ser personligt helst følgende opstilling i en 3-5-2:
Målmand: McCrorie
Midterstoppere: Skipper - Foss - Renecke
Wingbacks: Hansen - Strand
6´er: Lausen
8´ere: Maden - Bjur
Angibere: Brajanac - From
Jeg ville vælge samme 11 spillere.
Som udgangspunkt er jeg imod formationsændringer fra gang til gang , men hvis vi overhovedet skal have point chance med Horsens bliver vi nødt at have flere i forsvaret.
Det kan godt være at på langt sigt er forsvaret forstærket, men lige nu med 3 nye unge spillere er det klart svækket.
søn 22. feb 18:48
:abc321 din opstilling er også ganske fin, men du er villig til at satse "guldet" med de nye spillere i bagkæden? det er også super fint, da de bestemt fortjener en plads på holdkortet - men hvis de er valgt som startere i premierekampen mod Horsens, bør det være fordi de har vist noget X-factor til træning :) Jeg er faktisk en smule undrende over at ingen i forbindelse med mit forslag har nævnt spillere som: Hvidt, Kolawole og Gyamfi - har i ikke tiltro til disse spillere i forårets kampe? Lucena er også kun nævnt i en enkelt mulig position - Jeg er bestemt ikke ude på at sætte en større debat igang, men syntes blot det kunne være interessant at høre jeres bud :)
søn 22. feb 19:58
:Macho62
Strand´s fart kunne godt være brugbart i bagkæden, hvis ingen af de nye skulle besidde dette, så jeg ser klart din idé med ham dernede.
Jeg har dog fornemmet, at Renecke også skulle være en ganske hurtig spiller + venstrefodet.
Strand synes jeg i øvrigt virker dejlig angrebslysten, hvilket måske ville blive elimineret ved at han havde for mange defensive pligter.
grunden til at jeg havde ham helt tilbage i bagkæden, er at jeg ikke helt kan vurdere de seneste 3 ankomnes præstationer endnu
Strand´s fart kunne godt være brugbart i bagkæden, hvis ingen af de nye skulle besidde dette, så jeg ser klart din idé med ham dernede.
Jeg har dog fornemmet, at Renecke også skulle være en ganske hurtig spiller + venstrefodet.
Strand synes jeg i øvrigt virker dejlig angrebslysten, hvilket måske ville blive elimineret ved at han havde for mange defensive pligter.
søn 22. feb 20:26
abc321 din opstilling er også ganske fin, men du er villig til at satse "guldet" med de nye spillere i bagkæden? det er også super fint, da de bestemt fortjener en plads på holdkortet - men hvis de er valgt som startere i premierekampen mod Horsens, bør det være fordi de har vist noget X-factor til træning :) Jeg er faktisk en smule undrende over at ingen i forbindelse med mit forslag har nævnt spillere som: Hvidt, Kolawole og Gyamfi - har i ikke tiltro til disse spillere i forårets kampe? Lucena er også kun nævnt i en enkelt mulig position
Jeg synes ikke at vi har bedre spillere til bagkæden p.t. så er vi nødt til at bruge de nye. Tjørnelund og Strand tror jeg ikke på som midtstoppere.
Hvidt og Gyamfi er simpelthen ikke klare til at spille 45 min. Om de bliver nogensinde klar er efter min mening mindre sandsynligt end Baldurssen og Strandby får succes på tilsvarende positioner.
Kolawole er uforudsigelig i forhold til niveauet og konkurrerer for plads med Maden og Bjur der er en tand bedre lige nu. Lucena er et godt alternativ til From.
søn 22. feb 22:37
I vores foregående opgør mod Horsens er vi aldrig rigtig blevet medspiller. Horsens er ikke et ultra offensivt hold som fx Hillerød, mere et positioner hold, der presser over hele banen og er ret gode til at udnytte opspilsfejl.
På den baggrund kan man godt argumentere imod at have tre midterforsvarere, hvilket i sidste ende må svække midtbanen.
I vores opstart er langt de fleste mål scoret imod os på netop opspilsfejl, hvilket selvfølgelig er et naturligt resultat af at skulle spille flere nye ind, ting tager tid.
Som jeg ser det vil jeg give os 40-45% og Horsens (som jo også skal finde deres rytme) 55-60%.
På den baggrund kan man godt argumentere imod at have tre midterforsvarere, hvilket i sidste ende må svække midtbanen.
I vores opstart er langt de fleste mål scoret imod os på netop opspilsfejl, hvilket selvfølgelig er et naturligt resultat af at skulle spille flere nye ind, ting tager tid.
Som jeg ser det vil jeg give os 40-45% og Horsens (som jo også skal finde deres rytme) 55-60%.
man 23. feb 07:45
Mo tror på et gennembrud til Strandby. Lad os håbe, han får ret. Han har virkelig fart. Noget vi måske savner lidt på holdet ellers.
man 23. feb 09:13
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-koebenhavn/nyheder/fck-fyrer-sune-smith-nielsen
Dette er måske utopi. Men tænk hvis Agerholm kunne hente sin gamle kollega sune Smith Nielsen ind som leder for ungdommen ! Sikke en kapacitet i forhold til den/dem vi har nu på akademiet.
Dette er måske utopi. Men tænk hvis Agerholm kunne hente sin gamle kollega sune Smith Nielsen ind som leder for ungdommen ! Sikke en kapacitet i forhold til den/dem vi har nu på akademiet.