Med alle de nye tiltag Agerholm er kommet med for at forbedre stadion oplevelse, synes jeg uden tvivl man burde overveje om man skal åbne for at man kan komme gratis ind fra pausen og frem
Snak
ons 25. feb 10:52
"Vi" loyale fans, der møder op fra første fløjt og betaler for hele oplevelsen, kan med god grund føle os forbigået, hvis andre kan gå gratis ind fra pausen og få næsten samme oplevelse – måske endda den mest intense og afgørende halvleg.
Stadionoplevelsen skal helt klart løftes – men løsningen kan og bør ikke være at gøre halvdelen af produktet gratis.
På den lange bane risikerer det at koste mere, end det gavner.
Samtidig befinder klubben sig i en periode, hvor økonomien er afgørende. Hver billetindtægt har betydning. Når der arbejdes på at styrke fundamentet både sportsligt og økonomisk, sender det et forkert signal at begynde at forære adgang væk midt i kampen.
Stadionoplevelsen skal helt klart løftes – men løsningen kan og bør ikke være at gøre halvdelen af produktet gratis.
På den lange bane risikerer det at koste mere, end det gavner.
Samtidig befinder klubben sig i en periode, hvor økonomien er afgørende. Hver billetindtægt har betydning. Når der arbejdes på at styrke fundamentet både sportsligt og økonomisk, sender det et forkert signal at begynde at forære adgang væk midt i kampen.
ons 25. feb 12:12
I min optik ville gratis adgang fra pausen af, kun give mening i forbindelse med et samarbejde med de andre sportsgrene.
Hvis kamptidspunkterne passer, så kunne man give gratis adgang til tilskuerne fra ishockey -og håndboldhallen, efter deres kampe er færdige.
Det ville kunne give en potentiel ekstra indtægt ved salg i boderne, og jeg tror ikke de ville have betalt for at se resten af fodboldkampen alligevel, når de nu valgte en anden sport i første omgang.
Som Sct. Joseph er inde på, så bliver halvdelen af produktet gjort gratis - Hvilket vi ikke, under nogen omstændigheder, har råd til.
Så er det også bare at pisse på de folk som kommer og betaler fra kampstart + abonnementsholdere.
Hvis kamptidspunkterne passer, så kunne man give gratis adgang til tilskuerne fra ishockey -og håndboldhallen, efter deres kampe er færdige.
Det ville kunne give en potentiel ekstra indtægt ved salg i boderne, og jeg tror ikke de ville have betalt for at se resten af fodboldkampen alligevel, når de nu valgte en anden sport i første omgang.
Som Sct. Joseph er inde på, så bliver halvdelen af produktet gjort gratis - Hvilket vi ikke, under nogen omstændigheder, har råd til.
Så er det også bare at pisse på de folk som kommer og betaler fra kampstart + abonnementsholdere.
ons 25. feb 12:21
På afsnit B8 bag målet, kan man købe en siddeplads til en voksen for 120,-
Hvis nogen ikke mener, at de har råd til dét, så skal de nok bare blive hjemme!
Hvis nogen ikke mener, at de har råd til dét, så skal de nok bare blive hjemme!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
ons 25. feb 14:06
Den sidste sætning er nok ikke overvejet.
Man skal ikke træde på folk som ligger ned.
Man skal ikke træde på folk som ligger ned.
ons 25. feb 14:32
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people´s money.”
" Det går bare ik' når man spiller for Manchæææster Uniiitød" - Citat: Morten Bruun.
Efter at Bruno Fernandes havde lavet endnu en fejl.
Redigeretons 25. feb 19:46
Flot flot af Bodø/Glimt med sejren over Inter i CL!
Man må sige at EfB var på forkant, da man valgte at hente personale i Norge, da norsk fodbold synes at være inde i en rivende udvikling.
Glæder mig til Horsens-kampen, nu skal vi ud og vise, at vi vil i SL!
Man må sige at EfB var på forkant, da man valgte at hente personale i Norge, da norsk fodbold synes at være inde i en rivende udvikling.
Glæder mig til Horsens-kampen, nu skal vi ud og vise, at vi vil i SL!
ons 25. feb 22:33
120 kroner for en voksen siddeplads er fuldstændigt forrykt. Priserne var også bindegale i 2. Division. Da jeg var studerende, mindes jeg, at man kunne købe en siddeplads på langsiden til Viborgs hjemmekamp i superligaen mod EfB - i 2015..
Redigerettors 26. feb 08:24
120 kroner for en voksen siddeplads er fuldstændigt forrykt.
Det er da ikke dyrt.
Y. N. W. A. -
#JFT97