Snak

Mere indhold efter annoncen
Foss ikke engang på bænken, troede han var hentet som start 11 kandidat.
Blev skadet mod Vensyssel.
Spil nu videre, han ligger uden for banen.
Kæft jeg er glad for, at vi droppede at køre der ned i dag... shit, hvor er noget elendigt bold :-D
Vi er nødt til at true dem i dybden. Det kalder på en Strandby indskiftning
From ser tændt ud.
Men av de må bare ik få sådan et mål.

Mere indhold efter annoncen
Annonce
Eller en Kolawole for Maden. Der skal ske noget offensivt. Horsens pakker sig bare.

Renecke har set god ud.
Bedre 2. halvleg... søn sejr :)
Sådan drenge!!! Flot flot flot!
Nu er vi 1 point fra andenpladsen og 6 point foran nummer syv!
Utrolig vigtigt med en god start.

Det var også en af vores sjældne sejre over et af topholdene (bortset fra Hvidovre), hvilket kan give forhåbninger om et godt slutspil.
Nu ser foråret helt fornuftigt ud!
Virkelig stærk anden halvleg.
Annonce