Foss ikke engang på bænken, troede han var hentet som start 11 kandidat.
Snak
lør 28. feb 13:26
Kæft jeg er glad for, at vi droppede at køre der ned i dag... shit, hvor er noget elendigt bold :-D
lør 28. feb 13:58
Vi er nødt til at true dem i dybden. Det kalder på en Strandby indskiftning
From ser tændt ud.
Men av de må bare ik få sådan et mål.
From ser tændt ud.
Men av de må bare ik få sådan et mål.
lør 28. feb 14:04
Eller en Kolawole for Maden. Der skal ske noget offensivt. Horsens pakker sig bare.
Renecke har set god ud.
Renecke har set god ud.
Redigeretlør 28. feb 14:57
Sådan drenge!!! Flot flot flot!
Nu er vi 1 point fra andenpladsen og 6 point foran nummer syv!
Utrolig vigtigt med en god start.
Det var også en af vores sjældne sejre over et af topholdene (bortset fra Hvidovre), hvilket kan give forhåbninger om et godt slutspil.
Nu er vi 1 point fra andenpladsen og 6 point foran nummer syv!
Utrolig vigtigt med en god start.
Det var også en af vores sjældne sejre over et af topholdene (bortset fra Hvidovre), hvilket kan give forhåbninger om et godt slutspil.