Hvad siger Fich.
Snak
Redigeretlør 28. feb 15:01
Måske Madens dårligste kamp nogensinde i Esbjerg trøjen, og alligevel formår han at score et enormt vigtigt mål.
Er virkelig glad for at vi har forlænget med ham.
Er virkelig glad for at vi har forlænget med ham.
lør 28. feb 15:01
Næste kamp HB Køge på udebane.
Der er vist håb om, at vi skal spille med i top 6!
Der er vist håb om, at vi skal spille med i top 6!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
lør 28. feb 15:26
Fuldt fortjent sejr, på nær deres hovedstød på overliggeren i anden halvleg havde Horsens intet.
Dejlig måde at starte foråret på, det giver optimisme.
Dejlig måde at starte foråret på, det giver optimisme.
lør 28. feb 15:37
Er liget kommet hjem efter en super oplevelse på stadionet. Den eneste skuffelse er tilskuertallet - 3100 til topkamp i 1 div.
KOM NU Esbjerg!! Er det ikke det her vi har hungret efter i efterhånden flere år??? Eller hvad skal der til for at få alle med?
Så stor bøn herfra, KOM NU op af sofaen
Fodbold skal ses på stadionet😃
KOM NU Esbjerg!! Er det ikke det her vi har hungret efter i efterhånden flere år??? Eller hvad skal der til for at få alle med?
Så stor bøn herfra, KOM NU op af sofaen
Fodbold skal ses på stadionet😃
lør 28. feb 15:48
Jeg synes faktisk 3100 på stadion er helt okay, alt taget i betragtning. Der skal nok komme flere i takt med at holdet vinder flere kampe.
Redigeretlør 28. feb 16:14
Jeg må indrømme, at i pausen var jeg ret negativ, og havde gerne solgt den kamp for en uafgjort.
Men jeg ved ikke hvad San har sprøjtet i de drenge i pausen, men det virkede! De kom ud som lyn og torden, afleveringerne sad lige i skabet, de var agressive, pressede Horsens helt i bund, og fik scoret 2 flotte mål, og var tættere på 3-1 end Horsens var på 2-2.
Og så må jeg bare tage hatten af for Peter Bjur. For pokker han er god. Han gjorde Horsens-forsvaret helt rundtosset til tider. Og Maden.. typisk, spille en halvsløj kamp, og så alligevel blive Matchvinder.
Det lover altså godt, det her. Ikke engang på grund af de 3 point, men på grund af den gejst og vilje de viser i 2. Halvleg.
I næste runde er det stort set top mod bund i alle kampe - vi spiller ude mod HB Køge - men kampen efter: Hillerød hjemme. Det tegner til at blive en vaskeægte topkamp om en af de 2 oprykningspladser. Tænk sig at have sikret sig top 6, og ligge nr 2, inden vi skal til Aalborg i den sidste kamp i grundspillet!
Jeg tror sgu på det her EfB hold. De har hvad der skal til, for at have en realistisk chance for at rykke op allerede i år.
Men jeg ved ikke hvad San har sprøjtet i de drenge i pausen, men det virkede! De kom ud som lyn og torden, afleveringerne sad lige i skabet, de var agressive, pressede Horsens helt i bund, og fik scoret 2 flotte mål, og var tættere på 3-1 end Horsens var på 2-2.
Og så må jeg bare tage hatten af for Peter Bjur. For pokker han er god. Han gjorde Horsens-forsvaret helt rundtosset til tider. Og Maden.. typisk, spille en halvsløj kamp, og så alligevel blive Matchvinder.
Det lover altså godt, det her. Ikke engang på grund af de 3 point, men på grund af den gejst og vilje de viser i 2. Halvleg.
I næste runde er det stort set top mod bund i alle kampe - vi spiller ude mod HB Køge - men kampen efter: Hillerød hjemme. Det tegner til at blive en vaskeægte topkamp om en af de 2 oprykningspladser. Tænk sig at have sikret sig top 6, og ligge nr 2, inden vi skal til Aalborg i den sidste kamp i grundspillet!
Jeg tror sgu på det her EfB hold. De har hvad der skal til, for at have en realistisk chance for at rykke op allerede i år.
lør 28. feb 16:17
@Fl@skebøf
Jeg er nysgerrig på hvorfor du mener 3100 er et godkendt tilskuer tal? Byens størrelse og forventningen til EfB taget i betragtning? Kvinde håndbold er angiveligt det byen er mest kendt for p.t Men jeg mener stadigvæk at fodbold er langt større.
Jeg er nysgerrig på hvorfor du mener 3100 er et godkendt tilskuer tal? Byens størrelse og forventningen til EfB taget i betragtning? Kvinde håndbold er angiveligt det byen er mest kendt for p.t Men jeg mener stadigvæk at fodbold er langt større.
Geezers need excitement.
lør 28. feb 16:35
3100 tilskuere på stadion, er jo godkendt, for det er jo det der kommer.
Stik nu lige en finger i jorden. Vi ligger i den næstbedste række, klubben har været i helvede og tilbage de seneste 5 år.
Det tager tid at få fodbold og EfB tilbage som en god oplevelse i folks bevidsthed.
Jeg ved selv , at mange af dem der har vendt klubben ryggen, gjorde det på grund af den tidligere ledelses håbløse tilgang, Hyballa, PMG - det koster altså at smide en klub under bussen på den måde.
Men vi er på rette vej. Hvis de kan holde snuden i sporet, så er vi tilbage i Superligaen om et halvt år eller halvandet, og så skal folk nok komme. Vi så jo mod FCK hvad potentialet er :)
Så ro på. Fansene er blevet udsultet, skuffet, nedgjort, men de rejser sig igen!
Stik nu lige en finger i jorden. Vi ligger i den næstbedste række, klubben har været i helvede og tilbage de seneste 5 år.
Det tager tid at få fodbold og EfB tilbage som en god oplevelse i folks bevidsthed.
Jeg ved selv , at mange af dem der har vendt klubben ryggen, gjorde det på grund af den tidligere ledelses håbløse tilgang, Hyballa, PMG - det koster altså at smide en klub under bussen på den måde.
Men vi er på rette vej. Hvis de kan holde snuden i sporet, så er vi tilbage i Superligaen om et halvt år eller halvandet, og så skal folk nok komme. Vi så jo mod FCK hvad potentialet er :)
Så ro på. Fansene er blevet udsultet, skuffet, nedgjort, men de rejser sig igen!
lør 28. feb 17:07
@boldtossen
Du er velkommen til selv at stikke dine fingre derhen, hvor du har lyst. Hver sin præferencer I guess.
Jeg mener at en forårs premiere mod en stor satsende klub som Horsens, skal kunne trække mere en 3100 tilskuere. Men du har nok ret i, at folk kommer hvis vi ligger lunt i svinget til forår.
Du er velkommen til selv at stikke dine fingre derhen, hvor du har lyst. Hver sin præferencer I guess.
Jeg mener at en forårs premiere mod en stor satsende klub som Horsens, skal kunne trække mere en 3100 tilskuere. Men du har nok ret i, at folk kommer hvis vi ligger lunt i svinget til forår.
Geezers need excitement.