3100 er da totalt skuffende, når man tænker på de 23.000 mod Herta Berlin, de 16.000 mod AGF, de … men jeg kan sgu da godt forstå at folk ikke har gidet gå til bold de seneste år.
EfB er blevet ydmyget, udspillet, nedgjort .. hvem gider se på det?
Og forskellen på de 3100 og de 16000 på stadion - det er jo alle dem der kommer når det går godt.
EfB er blevet ydmyget, udspillet, nedgjort .. hvem gider se på det?
Og forskellen på de 3100 og de 16000 på stadion - det er jo alle dem der kommer når det går godt.