Mener vi skal glæde os over potentialet som fx at vi kan samle fuldt stadion mod FCK. At der kommer 3200 til en topkamp i 1. division svarer formentlig meget fint til andre sammenlignelige klubber.
De fleste vil se godt spil og resultater før de kommer. Det skal vi ikke være trætte af men blot glæde os over at når det går godt, så kommer folk også og bakker op.
Men derfor ville det jo være fedt, hvis vi havde tyske tilstande i Danmark. Fantastisk fodboldkultur hvor de kommer på stadion uanset hvordan det går.
De fleste vil se godt spil og resultater før de kommer. Det skal vi ikke være trætte af men blot glæde os over at når det går godt, så kommer folk også og bakker op.
Men derfor ville det jo være fedt, hvis vi havde tyske tilstande i Danmark. Fantastisk fodboldkultur hvor de kommer på stadion uanset hvordan det går.