Snak

Mere indhold efter annoncen
KØGE - EFB
1-2
exilesbjergenser
Jeg vil gerne bede om en sejr til EfB, Aarhus Fremad og Hobro i morgen.

Det er vel ikke for meget at ønske sig?!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
@eksilesbergenser:
Det resultat er allerede taget på forhånd af Ole Bruun - så i må dele gevinsten :D
Waylon skal ski da spille , har du set fodbold tidligere ser ikke sådan ud.
Der skal spilles med fre stoppere .
Anders, Foss, Waylon.
To ving back : Marcus og Sander .
Tre mellem dem.
To på toppen.
Men det tør de nok ikke da Skipper er en "stor " spiller i klubbens øjne selv om han er bold "forskrækket" og meget langsom både i tanke og løb.
Vi deler - bare prisen er superliga
exilesbjergenser
Mere indhold efter annoncen
Annonce
exilesbjergenser
Tak for links !

Sjovt, med simulatoren - den er virkelig fed
Ja, jeg prøvede også simulatoren og EfB endte på 4.-pladsen, men kun 2 point efter Hvidovre på 2.-pladsen.
Jeg tipper sejr i dag (0-2, da 1-2 allerede er overbooket) og uafgjort mod hhv. Hillerød og AaB.
Hjernen siger relativ klar sejr: 0-2. Historien og de mange skuffelser de sidste år taler for 1-0 til HB Køge da EFB bare så utroligt tit taber ugen efter en sejr, hvor man begynder at håbe.

MEN: Den her gang overgår de sig selv! KOM SÅ EFB
Samme start-11´er som mod Horsens, never change a winning team.
Vi skal bestemt ikke undervurdere HB Køge, de spillede en fin kamp mod Hobro, men hvis vi spiller vores bedste og er vågne fra første fløjt, kan vi godt vinde den kamp.
Annonce