Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis nogen mangler: edit
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Ja da!!!...og pis!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Flot scoring af Marcus H, der desværre blev underkendt – jeg havde lidt svært ved at se hvorfor?!
Simpelthen dumt lavet af Muamer..
Der var da intet galt med det mål?!

Måske en af de andre, der lavede noget inde i feltet.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fordi Brajanac den klovn fuldstændig umotiveret river en HB Køge spiller i trøjen. Fuldt ud Brajanac skyld vi ikke er foran.

Og så skylder Bjur også for så slap en afslutning efter gaven fra Køge forsvar
Idiotisk af Brajanac at spolere vores flotte mål !!
Muamer er slet ikke kommet tilbage fra vinterferie.

Han var usynlig i den seneste kamp, og den eneste gang han har været synlig i denne kamp er hvor han laver et unødvendigt og fuldstændig hovedløst frispark der koster os et mål.
Efter en nervøs start synes jeg, at vi spillede en fin 1. halvleg, håber vi får scoret i løbet af de første 10-20 min i 2.
Muamer er slet ikke kommet tilbage fra vinterferie


Jeg håber han bliver skiftet ud, jeg er ikke begejstret for hans indsats.
Hverken i den her kamp eller i sidste kamp
Annonce