Snak

Mere indhold efter annoncen
Man tør jo næsten ikke juble...
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Strandby kunne da godt bruge en ny kontrakt ;-)
...og Kolding er netop kommet bagud...
🌊
Sådan! Lækker sejr.

Og kæmpe ros til de medrejste EfB-fans for en kæmpe vokal hele kampen igennem!!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Sådan!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fremragende.

Jeg var kritisk da man hentede Strandby hjem, men han kan altså blive rigtig god.

Vurderet ud fra de to første kampe, så er Renecke en fremragende signing. Han kan blive guld værd I foråret.
Stærkt mål af Strandby!
Flot, at Lausen lod ham sparke.

Brajanac er derimod skuffende.
Han ødelægger et flot mål af Hansen - Øv også.
Fantastisk mål af Strandby og From så igen god ud - også et par lidt blegere præstationer blandt andet fra Kolawole, som laver har en for høj fejlradius. Jeg synes, vi mangler lidt i de defensive dueller, men alt i alt superflot start på foråret.
Så er top 6 da i det mindste sikret i en vanvittig tæt liga.

Stærkt drenge!
Aarhus Fremad sikre sejren over AaB i 92 minut.

Top 6 er hermed matematisk sikret, fucking fornøjelse at gå til weekend på!

Som det ser ud lige nu, er der et hul på 8 point ned til AaB
Annonce