Jeg synes Brajanac pt. spiller uden hans vanlige fysik og energi.
Jeg er også en af dem, som ikke syntes han gør det godt nok - i hvert fald ikke ift. de forventninger, som omgivelserne har til ham.
Ganske vist binder han altid 1-2 mand hos modstanderne og burde derfor skabe mere plads til vores andre angribere.
Men han taber ofte bolden og har svært ved at finde de rigtige løb ind i feltet og gøre sig selv farlig.
I Horsens kampen var han tæt på at lave en assist - men det var stort set også det han bidrog med. Han var overmatchet af oppasserne fra Horsens.
I går tabte han hovedet og rev en HBKøge spiller i græsset i en situation, hvor bolden og spillet var langt væk fra ham og hvilket resulterede i et underkendt mål fra Hansen...
Generelt var Brajanac ufarlig og anonym i samtlige 90 minutter i gårdagens kamp.
Jeg undres meget, når OB i sine podcast storroser ham (?) - han ser en masse ting, som jeg åbenbart ikke kan få øje på...
Jeg håber, at jeg får et andet syn på Brajanac efter hjemmekampen mod Hillerød - men til nu er jeg ikke stor fan af ham.
Mht. om ramadanen skulle spille ind.. tror jeg det næppe.
Der er så mange professionelle fodboldspillere, som smertefrit klarer ramadan-perioden ved hjælp af drikke og spise skemaer udviklet til sportsfolk, som skal præstere under ramadanen. De klarer det fint og det bør Brajanac også være i stand til.