Jeg tror næppe det holder hjem men to yderst interessante opgør er pt. igang og to af vores absolutte rivaler er bagud kort før pausen. Den her liga bliver ved med at give og overraske. Men... tænk nu hvis begge resultater holdte hjem... og Horsens ikke vandt på mandag...
🌊