Man bliver helt glad når man kigger på tabellen:
- Vi er det hold, som har vundet flest kampe i sæsonen med 11 sejre (Lyngby har 10 sejre før deres kamp i aften)
- På hjemmebane er vi også det mest vindende hold (6 vundet, 2 uafgjorte og 2 nederlag)
- Vi er det hold som har skrabet flest point sammen på hjemmebane (20 point mod Lyngby og Hillerød med 18 point)
Bliver spændende om vi kan holde fast i de gode takter i oprykningsspillet.
- Vi er det hold, som har vundet flest kampe i sæsonen med 11 sejre (Lyngby har 10 sejre før deres kamp i aften)
- På hjemmebane er vi også det mest vindende hold (6 vundet, 2 uafgjorte og 2 nederlag)
- Vi er det hold som har skrabet flest point sammen på hjemmebane (20 point mod Lyngby og Hillerød med 18 point)
Bliver spændende om vi kan holde fast i de gode takter i oprykningsspillet.