Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvor er Horsens dog et usympatisk og røvkedeligt hold at se på!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Hvor er Horsens dog et usympatisk og røvkedeligt hold at se på!

ha ha ha ! :)
Så sandt!
På trods af en tidlig føring var Horsens ikke i nærheden af point mod Lyngby. Det bliver nok David Nielsens sidste kamp for dem.
Vi fik i hvert fald svar på, hvor de to hold ligger niveaumæssigt.
Hvis vi kan besejre Hillerød (de har altså ikke fået en imponerende start på foråret) i næste runde, ligner det mere en opløb mellem Lyngby, Hvidovre og os, hvor Lyngby må siges at være favorit til den ene oprykningsplads.
Wow en ynkelig præstation af hjemmeholdet. Lyngby heller ikke voldsomt gode, men gode nok til at vinde uden problemer.
Fryd at Horsens tabte igår. Total ligegyldigt fodbold klub med en elendig og intetsigende fan kultur.

Hvor er jeg taknemmelig for, at vi er ude af det cirkus med amerikanske ejere! Desuden var det interessant, at Lyngby ikke var super meget bedre:-)
Vi går en spændende sommer i møde EfB fans:-)
Geezers need excitement.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så gik David Nielsen selv , skriver de. Kontrakt til 2028.
Mon ikke de tilbød ham en pose.
Det jeg ser er at det er middelmådige spillere han har haft.
Sport chefen må også rydde.
Dejligt EfB har ro på.
Selv om Ole Brunn for 14 dage siden luftede at Brydegaard og San måske ikke var de rette.
Brydegaard er hamrende dygtig. Han opererer målrettet indenfor de rammer EfB har til rådighed. Dog er jeg overrasket over, at han er så konkret mht oprykning. Men jeg tager gerne det hele med:-)
Geezers need excitement.
Brydegaard er hamrende dygtig. Han opererer målrettet indenfor de rammer EfB har til rådighed. Dog er jeg overrasket over, at han er så konkret mht oprykning. Men jeg tager gerne det hele med:-)


Tror det er for at stille nye mål så klubben og spillerne ikke tror det slutter med top 6 - vi skal ikke hjem - vi skal videre
Er vild med Brydegaard. Han anerkender hele teamets indsats, men motiverer dem samtidigt med nye mål. Jeg er fan.
Tommy "kuglepen" fra Horsens taler om AC Horsens
https://open.spotify.com/episode/0kW5kasC6X7PtQv031jcjy
Mange penge gør ikke en god trup, hertil kræves en god sportschef og en træner der arbejder sammen.
exilesbjergenser
Annonce