Hvor er Horsens dog et usympatisk og røvkedeligt hold at se på!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Hvor er Horsens dog et usympatisk og røvkedeligt hold at se på!
Brydegaard er hamrende dygtig. Han opererer målrettet indenfor de rammer EfB har til rådighed. Dog er jeg overrasket over, at han er så konkret mht oprykning. Men jeg tager gerne det hele med:-)