Gulkysten
Jeg kommer til at snakke med direktør, sportschef, trænerteam, akademi-ledelse og trænere deri.
Kom derfor gerne med spørgsmål til alle lag, jeg skal gøre mit for at passe dem ind.
Jeg synes det lyder vildt spændende. Jeg har ikke nogle spørgsmål, men synes at Æsbjærg stiller mange gode forslag.
Det jeg bare beder dig huske er, at når du taler med direktør, sportschef, trænerteam, akademi-ledelse og trænere, så taler du udelukkende med partskilder, og de vil selvfølgelig fremhæve alt det gode. Du mangler enten en modvægt til dem, hvilket nok bliver svært at finde, eller så skal du selv være den kritiske journalist, hvilket selvfølgelig er super nemt for mig at sige.
Fedt at du laver en podcast. Den glæder jeg mig til, at høre.
Edit: jeg har et konkret og lidt kritisk spørgsmål:
EfB toppede med årgang 2009 og 2010 to år i træk U15, men nu hvor de sammen udgør U17, så ligger de sidst. Især FCM har drænet årgangene for spillere, ligesom AGF har været på rov i vores nuværende U15. Hvordan vil de undgå, at de bedste klubber stjæler de største talenter?