Siden han stadig bliver udtaget til u landsholdet så må man formode at der er en udvikling med ham. Som ganske rigtig mangler at blive forløst på banen i EfB. Men udefra kommende forstyrrende elementer kan også godt give noget rod med fokus... F eks når frede Madsen udfritter lucenas veninde til et EfB arrangement.
Og så alle vores store forhåbninger omkring ham.
Jeg har dog fra kilder tæt på klubben fået at vide at de i EfB betragter ham som en af de hvis ikke det største talent der har været i EfB. Transitionen bliver spændende. Håber det lykkes !
Og så alle vores store forhåbninger omkring ham.
Jeg har dog fra kilder tæt på klubben fået at vide at de i EfB betragter ham som en af de hvis ikke det største talent der har været i EfB. Transitionen bliver spændende. Håber det lykkes !