Snak

Mere indhold efter annoncen
Svært at se... Var det et selvmål vi fik?
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Meget godkendt halvleg.

Der kunne have stået både 2-1 og 3-0 ved pausen.

Nu skal de bare holde fast i eget spil og holde Hillerød fra fadet i anden halvleg.
Kom så drenge!
Forfærdelig start på 2. halvleg.

Hillerød har også haft deres chancer, men Brajanac og From burde begge have scoret!
Esbjerg fB
Min tålmodighed med Brajanac er altså ved at være opbrugt. Han vinder 0 bolde, og når han har tabt en, så går der ikke et millisekund, før han står bomstille igen. Er der noget omkring hans bidrag, jeg overser?

Ikke prangende so far. Vi gør mange ting virkelig besværligt for os selv. Hvorfor kan From i øvrigt kun holde til en time hver gang? Er det stadig skaden, der spøger?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
For helvede hvor typisk.. Hun har ikke været med os i dag, den kære dommer..
Esbjerg fB
Det er udelukkende vores egen skyld når vi ikke kan lukke disse kampe.
Det er simpelthen skandaløst. To straffespark… ingen af dem var i nærheden af reelle…

Det er totalt selvforskyldt. Men det er fandme får åndssvagt at skulle slås med to straffespark imod, der ikke så meget som lugter af det. Begge to kunne ses easy peasy uden gengivelser på en lille skærm. Det er godt nok en hård skæbne.
Ja, det er på ingen måde ufortjent, men det skal jo aldrig være et straffe!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Brajanac HAR i øvrigt brug for konkurrence.. Det er som at spille med ti mand

Røv og nøgler. Vi er nede på jorden igen. De kunne have scoret fem mål mere over de seneste to kampe. Skarphed er det eneste der mangler.
Esbjerg fB
Annonce