Snak

Mere indhold efter annoncen
Bode : fordi en skrev at det ville være ham mærkeligt hvis de ikke havde en liste.
Det har nok ikke væres så systematisk som nu.
Bode : fordi en skrev at det ville være ham mærkeligt hvis de ikke havde en liste.
Det har nok ikke væres så systematisk som nu.



Nej igennem flere perioder før i tiden har det virket som om man ikke var obs overhovedet. Men bare tog dem ind man lige fandt interessant når agenterne ringede med deres klienter.


Det er dog gamle dage ;) det virker som om der er en plan i disse tider og den følger man benhårdt
Nej igennem flere perioder før i tiden har det virket som om man ikke var obs overhovedet. Men bare tog dem ind man lige fandt interessant når agenterne ringede med deres klienter.


Jeg er godt med på, at alt hvad der kunne være noget skidt i gamle dage, ja det var noget skidt.
Jeg kan bare ikke helt forstå, hvorfor det er interessant. Jeg mener; nu har vi jo nye tider.
Efb, Standard Liège, Werder Bremen, Spurs, FC Metz Landshold: België/Belgique/Belgien
Mon ikke der bliver præsenteret en målmand i dag eller i morgen?

Virker en anelse naivt, og også amatøragtigt, ikke at have målmandspositionen på plads til opstarten.
Desværre vandt FCK den sidste kamp i U15 ligaen med 2-1 over FCM.

Dermed rykkede de 1 point foran EfB og vinder rækken.

Det er nu stadig flot af EfB drengene, og næsten en gentagelse af sidste sæson, hvor de vandt rækken.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bode : når der skrives at det ville være mærkeligt at EFB ikke har en liste med fuld oplysning om mange spillere / trænere er det usandt .
Det er først nu man er prof. Og derfor overhales af klubber som tidligere lå bag EFB.
Og det har man lov at fortælle uvidende.
Kan se, at Christoffer Nygård U19 målmand deltager i træningen på mandag.
Det må være i mangel på bedre, at han er med ....
Ontrack

Det blev altså allerede meldt ud, da man kom med opstartsprogrammet som jeg husker det. (Angående Nygaard)
Rigtig han vil være fast med.målmænd kommer i morgen.
Det er super fint, at han er med :) så længe han ikke er den eneste.
Men mon ikke der snart kommer nyt mht vores kommende målmand.
Det tror jeg.
Annonce