Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg vil nu ikke blive overrasket, hvis der står en "ny" målmand på mandag, der hedder Robby...
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
🦾
Skønt.
Kilmarnock har hentet ny keeper https://kilmarnockfc.co.uk/news/calum-ferrie-arrives-at-killie/

Kunne det sende Robby tilbage…..
Vi skal på ingen måde afskrive Robby. Han er stadig i spil - så måske .....
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det vil være fantastisk hvis vi kan lande en aftale med Robby og beholde forsvaret intakt.
Det er først nu man er prof. Og derfor overhales af klubber som tidligere lå bag EFB.
Og det har man lov at fortælle uvidende.


Selvfølgelig har man det.
Jeg tvivler bare på, at ret mange her i tråden er i tvivl om, at alting var slemt i gamle dage.
Efb, Standard Liège, Werder Bremen, Spurs, FC Metz Landshold: België/Belgique/Belgien

I dag er der en svingdør i alle klubber.
Klubben er ikke et sted man har et forhold til nej det er bank kontoen.
Brydegaard har det svært ,husk det.
Det vil være fantastisk hvis vi kan lande en aftale med Robby og beholde forsvaret intakt.


Det vil at foretrække frem for at en ny målmand, som i sagens natur skal bruge de første 5-10 kampe til at få alle relationer til at fungere optimalt. 
Men jeg tror, at det kræver at alle tre parter, (Kilmarnock, EFB og Robby), giver sig en del for at nå til enighed.

Jeg frygter, at Robby er for dyr og at Sebastian derfor er tvunget til at kigge på alternativer ..

Et eller andet siger mig, at Sebastian har gode overtalelsesevner. Så måske.

Nå, i morgen ved vi mere.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Annonce