Jeg vil nu ikke blive overrasket, hvis der står en "ny" målmand på mandag, der hedder Robby...
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Det er først nu man er prof. Og derfor overhales af klubber som tidligere lå bag EFB.
Og det har man lov at fortælle uvidende.
Det vil være fantastisk hvis vi kan lande en aftale med Robby og beholde forsvaret intakt.