Snak

Mere indhold efter annoncen
Har nogen af jer faktisk været på træningsbanen i dag?
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Tror de løber 5est i dag.
Det er Benicio Peña, reservemålmand fra Sønderjydske der træner med. Han har ikke fået en kontrakt, de bruger ham til træning. Om det skriver med han ved de ikke - de leder stadig efter en klassemålmand - så hvis de gør, bliver det nok som reserve.
Annonce