Har nogen af jer faktisk været på træningsbanen i dag?
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Det er ikke blevet besluttet endnu, om Benicio Peña er med i truppen, når EfB spiller deres første træningskamp lørdag den 27. juni
Øhh man kan da mig bekendt ikke stille med en målmand til en træningskamp, som ikke er på kontrakt - eller er jeg helt gal på den?