Snak

Mere indhold efter annoncen
Ved vi, at der ikke er tale om nogen former for scouting med målmanden?
Han spillede en kamp mod midtjylland i oprykningsspillet mesterskabsspillet for SønderjyskE.
Og hvis det er sparsomt med data på baggrund af én kamp, så synes jeg det er en god idé at få ham ind og træne med i en periode, for selv at få nogle data på ham.

Og så skal vi også huske, at vi pt. mangler 2 målmænd - Han kunne være en fin reserve at have, hvis han er tiltænkt den rolle.
Hvis der er sparsomme informationer om manden, hvordan ved I så allerede, at det er en dårlig målmand? Har han allerede lavet mange drops på træningsbanen?
Molle 24 : han spillede for Sønderjyske mod FCM i oprykker spillet.
Ingen kan sige han er en dårlig målmand men de skriver med en erfaren mand lige om lidt.
@Molle - han har stået for B93 og Aarhus Fremad. Han er en ok målmand, men jeg synes ikke han er god nok til at være førstemålmand i EfB. Jeg kan dog sagtens tage fejl.

Nu får de set ham an. Synes det er en ganske fornuftig tilgang
Annonce