Ved vi, at der ikke er tale om nogen former for scouting med målmanden?
Han spillede en kamp mod midtjylland ioprykningsspillet mesterskabsspillet for SønderjyskE.
Og hvis det er sparsomt med data på baggrund af én kamp, så synes jeg det er en god idé at få ham ind og træne med i en periode, for selv at få nogle data på ham.
Og så skal vi også huske, at vi pt. mangler 2 målmænd - Han kunne være en fin reserve at have, hvis han er tiltænkt den rolle.
Han spillede en kamp mod midtjylland i
Og hvis det er sparsomt med data på baggrund af én kamp, så synes jeg det er en god idé at få ham ind og træne med i en periode, for selv at få nogle data på ham.
Og så skal vi også huske, at vi pt. mangler 2 målmænd - Han kunne være en fin reserve at have, hvis han er tiltænkt den rolle.