Snak

Mere indhold efter annoncen
:Vestenvinden
Er der nogen, der har et kvalificeret gæt på, hvad vores målmands budget er ?

Hvis vi antager at de 4 målmænd fik minimuslønnen som de har lovmæssigt krav på, så giver det cirka 1,5 mio om året alene i løn.
McCrorie fik helt sikkert en meget større løn end minimumskravet, omend vi kun har betalt ham X% i løn.
Så lønposten er blevet markant mindre.
Derudover kan nogle salg også frigøre midler til at købe en keeper fri - Specielt med tanke på, at der kan supplereres med transferpengene fra i vinters + lønbesparelser.
Kikkenborg er dels alvorligt skadet og spiller dels på et højere niveau, så han er ikke aktuel.
Bliver dette vinduet hvor vi endelig henter Oliver Hintsa?
Jeg synes det er fint, at vi har mange forventninger til klubben. Men husk at det ikke er ret mange år siden, vi var ved at miste EfB. Ting tager tid at bygge op igen.
Geezers need excitement.
Lakrids : Godt brølt.💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🩵🩵
Annonce