:Vestenvinden
Hvis vi antager at de 4 målmænd fik minimuslønnen som de har lovmæssigt krav på, så giver det cirka 1,5 mio om året alene i løn.
McCrorie fik helt sikkert en meget større løn end minimumskravet, omend vi kun har betalt ham X% i løn.
Så lønposten er blevet markant mindre.
Derudover kan nogle salg også frigøre midler til at købe en keeper fri - Specielt med tanke på, at der kan supplereres med transferpengene fra i vinters + lønbesparelser.
Er der nogen, der har et kvalificeret gæt på, hvad vores målmands budget er ?
Hvis vi antager at de 4 målmænd fik minimuslønnen som de har lovmæssigt krav på, så giver det cirka 1,5 mio om året alene i løn.
McCrorie fik helt sikkert en meget større løn end minimumskravet, omend vi kun har betalt ham X% i løn.
Så lønposten er blevet markant mindre.
Derudover kan nogle salg også frigøre midler til at købe en keeper fri - Specielt med tanke på, at der kan supplereres med transferpengene fra i vinters + lønbesparelser.