@blåvand
Så kunne det være hvis folk stoppede med at bruge latterlige udtryk som amatøragtigt, pinligt osv. og debatterer sagligt for sine holdninger, at jeg måske ikke ville bruge de udtryk. Det er lidt sjovt at sidde og være fornærmet over at blive talt lidt ned til når man selv sidder og gør præcis det samme om klubben og Brydegaard.
Ret skal være ret jeg har ikke lige lagt mærke til om du har brugt de floskler. Det er dog muligt at give udtryk for man ønskede en målmand tidligere uden at kalde det amatøragtigt, ringe, pinligt osv. Der bliver dagligt talt ned om klub og Brydegaard så hvis man ikke kan tåle at få lidt igen, så skal man måske stoppe med at kaste den første sten.
Der kan være 100 grunde til kabalen ikke er gået op endnu. Sebastian har ikke verdens nemmeste job, få midler og man vil stadig gerne have en god trup der kan rykke op.
Så kunne det være hvis folk stoppede med at bruge latterlige udtryk som amatøragtigt, pinligt osv. og debatterer sagligt for sine holdninger, at jeg måske ikke ville bruge de udtryk. Det er lidt sjovt at sidde og være fornærmet over at blive talt lidt ned til når man selv sidder og gør præcis det samme om klubben og Brydegaard.
Ret skal være ret jeg har ikke lige lagt mærke til om du har brugt de floskler. Det er dog muligt at give udtryk for man ønskede en målmand tidligere uden at kalde det amatøragtigt, ringe, pinligt osv. Der bliver dagligt talt ned om klub og Brydegaard så hvis man ikke kan tåle at få lidt igen, så skal man måske stoppe med at kaste den første sten.
Der kan være 100 grunde til kabalen ikke er gået op endnu. Sebastian har ikke verdens nemmeste job, få midler og man vil stadig gerne have en god trup der kan rykke op.