Langt hen ad vejen, skyldes den manglende tålmodighed jo den tidligere ledelse, som lavede mange af de fejl.
I øjeblikket skyldes det alene manglende økonomiske kræfter.
EFB vil gerne gøre alt det rigtige, men mangler simpelthen pengene til det.
Vi introducerer forbedret brug af data, men har ikke råd til at følge det op.
For alle professionelle klubber bruger data i dag, hvorfor prisen på grisen med de rigtige data stiger. Så simpelt er det.
Der er altid udtagelser som bekræfter reglen, f eks. Fredericia sidste år.
Men ja, vi skal være yderst tålmodige i øjeblikket med EFB.
Hvilket jeg også syntes alle herinde i virkeligheden er !!
For vi skal også have lov til at syntes, at det virker besynderligt og en smule 1. divisions agtigt, ikke at have en fast målmand på holdet når sæsonens træning starter.
Det er vel bedre at mangle en midtbanespiller end den eneste, som må tage med hænder på banen....