Det eneste negative idag er at Fellaini spiller sådan når transfer-vinduet stadig er åbent.
Ja, det sad jeg også og tænkte i går. Han var et monster, der fik selv Vidic til at ligne en forskrækket dværg.
Tillykke med sejren. Den var fortjent. Det var dog ekstremt skuffende, at Utd ikke kunne skabe mere, da I mistede pusten/lod jer falde længere tilbage. Det burde vi have udnyttet.
\"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you, and you’ll not even able to touch it if we lose. And for many of you, that will be the closest you will ever get. Don’t you dare come back in here without giving your al...