Helt rart at svælge i kampreferater - og så allerede i august! Uhørt!
Villa er en helt anden kamp mod et hold Everton ret ofte spiller ud, men mister point(s) til. Har ikke overblik over Villas ins and outs her i sommer - men har de stadig deres tunge midterforsvar ville jeg trække Fellaini tilbage på midten og satse på boldbesiddelse og slippe Pienaar, Osman, Jelavic løs på dem med hurtigt spil langs jorden.
Kampprogrammet er relativt humant denne første tid, så det ville være rart at beholde noget startmoment også efter weekenden.
Villa er en helt anden kamp mod et hold Everton ret ofte spiller ud, men mister point(s) til. Har ikke overblik over Villas ins and outs her i sommer - men har de stadig deres tunge midterforsvar ville jeg trække Fellaini tilbage på midten og satse på boldbesiddelse og slippe Pienaar, Osman, Jelavic løs på dem med hurtigt spil langs jorden.
Kampprogrammet er relativt humant denne første tid, så det ville være rart at beholde noget startmoment også efter weekenden.
-- COYB --