Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
morsor

Ok, mail?
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
@ScouserTommy

...

@TBernth

Lyder interessant. Ellers må der være måder at spoofe en dansk IP-adresse på, hvis det bliver nødvendigt.
-- COYB --
Hej folkens.

Bare lige en quickie - Ifølge physioroom har Jelavic fået et "knock" og har ingen return date. Nu så jeg ikke kampen mod united, men han skiftede da første til allersidst for at trække tiden. Er han blevet skadet til træning? Jeg ved godt at et knock betyder et slag, men eftersom jeg er arsenal fan ved jeg alt om hvad små skader kan være ;-)

Står og skal skifte en angriber på manager og ligger helt i toppen, så det er ret vigtigt.

Tak på forhånd :-)
Har ikke hørt noget om Jelavic.
-- COYB --
han er vist tvivlsom
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Godt vi stadig har Anichebe
-- COYB --
Så røg johnson til sunderland (som forventet).
Mon vi lukker vinduet som det er nu?
Evertonians are born, not manufactured We are the chosen ones….
Godt nok en skam vi ikke kunne hapse Andy Johnson. Og selv i Man City, har jeg nogle gange svært ved at se han ikke har fået mere spilletid. Meget interessant spiller.

Puha, tør man håbe man kan stå med 6 pts efter 2 kampe? Er det overhovedet sket i mens det har heddet Premier League i så fald?

Kæmpe blow hvis Jelavic er ude. Holdet stod solidt. Og selv om Heintinga gjorde det "ok" sidste sæson, så er Jagielka/distin stadig bedst kompi. Jeg mener også mere den hædre tilfat Heitinga, da han har haft tålmodighed, og så kom ind da Jagielka gik i stykker og spillede fornuftigt, men så var han hellere ikke bedre.

Og er det i dag vi ser mere til Naysmith eller Miralles?

God kamp.
Bet vs Bosse1983 (26-08-2014). Mine 15.000 kr. mod hans 10.000 kr. - Everton i top-6. Vil stå til bet er afgjort.
Hapset fra Daily Mail;

"25/08/12 10:32 Everton have agreed a £2million deal for Caen starlet M´Baye Niang with the forward expected to sort out personal terms over the next couple of days. Niang impressed David Moyes during a recent trial on Merseyside and the Toffees boss has pipped Arsenal, Tottenham and AC Milan to the teenager".

Tidligere blev der snakket om £ 5 mille, hvilket jeg stadig ikke fatter, men uanset prisen, hvis det er rigtigt, er det bare svært ikke at glæde sig over at vi 2 gange i indeværende vindue har slået Arsenal!

GOD KAMP!
Evertonians are born, not manufactured We are the chosen ones….
Lyder godt med den nye spiller. Må sige at jeg er lidt overrasket over hvad klubben formår at tiltrække.

Måske udnytter man sup-top-statussen til fulde ved at få spillere der hellere vil spille på et nogenlunde hold end at bænkes på et tophold.

Er på vej ind til The Globe med Maccen, Viaplay, mobil-WIFI hvis det lokale skulle glippe. Har strømkabel med denne gang - så panzer, jeg tror ikke du behøver at tage en backup med.
-- COYB --
Annonce