Godt nok en skam vi ikke kunne hapse Andy Johnson. Og selv i Man City, har jeg nogle gange svært ved at se han ikke har fået mere spilletid. Meget interessant spiller.
Puha, tør man håbe man kan stå med 6 pts efter 2 kampe? Er det overhovedet sket i mens det har heddet Premier League i så fald?
Kæmpe blow hvis Jelavic er ude. Holdet stod solidt. Og selv om Heintinga gjorde det "ok" sidste sæson, så er Jagielka/distin stadig bedst kompi. Jeg mener også mere den hædre tilfat Heitinga, da han har haft tålmodighed, og så kom ind da Jagielka gik i stykker og spillede fornuftigt, men så var han hellere ikke bedre.
Og er det i dag vi ser mere til Naysmith eller Miralles?
God kamp.
Bet vs Bosse1983 (26-08-2014). Mine 15.000 kr. mod hans 10.000 kr. - Everton i top-6. Vil stå til bet er afgjort.