Er det så ikke idag at i ender med en uafgjort?
Måske er det bare mig men har i ikke en tendens til at få et skide godt resultat mod de store hold for så at møde et mindrere og få en uafgjort eller endda et nederlag?
Måske er det bare mig men har i ikke en tendens til at få et skide godt resultat mod de store hold for så at møde et mindrere og få en uafgjort eller endda et nederlag?
Vest Skinke.