Andy, nu er jeg nysgerrig. Hvordan vurderer du Gueye?
Snak
man 27. aug 2012
Først lidt spas:
http://richardp1975.word…it-wankers/
Advarsel - stærke billeder!
Maggy bliver imo aldrig fast mand for EFC - mangler aggresivitet og vilje.
http://richardp1975.word…it-wankers/
Advarsel - stærke billeder!
Maggy bliver imo aldrig fast mand for EFC - mangler aggresivitet og vilje.
Everton = Evigt liv eller pengene tilbage
man 27. aug 2012
En generel betragtning.
Jeg er egentlig ganske optimistisk hvad den ny sæsons perspektiver potentielt kan bringe. Lykkes det at holde Baines og Fellaini i klubben, og leverer især de som nøglespillere varen stabilt, vurderer jeg at truppen er god nok til mindst 5. pladsen, hvis det bliver en sæson hvor der kan undgås for mange skader. Men en enkelt eller to forstærkninger udefra ville da ikke være af vejen.
Og nej, jeg lader mig ikke forblænde af den fremragende sæsonstart.
Holdet har sæson på sæson klaret sig fremragende efter nytår, og det med en trup der vel var smallere i bredden kvalitetsmæssigt end nu. Og nu hvor de (og vi) har fået ekstra tro på succes fra start, hvorfor så ikke for alvor tro på at denne sæson bliver bedre end de foregående.
En idealopstilling kunne se således ud (4-2-3-1):
Howard
Hibbert-Jagielka-Distin-Baines
Fellaini-Gibson
Osman-Naismith-Pienaar
Jelavic
Spillere som Heitinga, Neville, Coleman og Mirallas (formentligt, hans statistisk vidner om en særdeles målfarlig spiller) er vel ganske udmærkede alternativer til start 11’eren, hvis det skal være.
Gueye, McFadden, Anichebe og Duffy kan vel bruges. Og måske står
Barkley og Velios for et gennembrud på topplan, om ikke med det samme, så måske indenfor en overskuelig fremtid. Og det gælder især Barkley.
Moyes har jo en del kompetencer at gøre brug af. Holdet kan fx spille tungt fysisk presspil, det har hurtige, kreative, teknisk dygtige, kombinationsstærke spillere og det kan stå ganske effektivt langt tilbage på banen i defensiven når det skal være. Og Moyes forstår virkelig at sætte opstillingen optimalt efter hvilken opgave der står for døren, også efter betingelserne på dagen.
Plus at de fleste spillere har været i klubben længe, de kender systemerne, og holdet må derfor betragtes som at være spillet sammen.
Efter kampene i midtugen og weekenden er vi naturligvis klogere, men foreløbig er dette mit bud på holdet som helhed.
Jeg er egentlig ganske optimistisk hvad den ny sæsons perspektiver potentielt kan bringe. Lykkes det at holde Baines og Fellaini i klubben, og leverer især de som nøglespillere varen stabilt, vurderer jeg at truppen er god nok til mindst 5. pladsen, hvis det bliver en sæson hvor der kan undgås for mange skader. Men en enkelt eller to forstærkninger udefra ville da ikke være af vejen.
Og nej, jeg lader mig ikke forblænde af den fremragende sæsonstart.
Holdet har sæson på sæson klaret sig fremragende efter nytår, og det med en trup der vel var smallere i bredden kvalitetsmæssigt end nu. Og nu hvor de (og vi) har fået ekstra tro på succes fra start, hvorfor så ikke for alvor tro på at denne sæson bliver bedre end de foregående.
En idealopstilling kunne se således ud (4-2-3-1):
Howard
Hibbert-Jagielka-Distin-Baines
Fellaini-Gibson
Osman-Naismith-Pienaar
Jelavic
Spillere som Heitinga, Neville, Coleman og Mirallas (formentligt, hans statistisk vidner om en særdeles målfarlig spiller) er vel ganske udmærkede alternativer til start 11’eren, hvis det skal være.
Gueye, McFadden, Anichebe og Duffy kan vel bruges. Og måske står
Barkley og Velios for et gennembrud på topplan, om ikke med det samme, så måske indenfor en overskuelig fremtid. Og det gælder især Barkley.
Moyes har jo en del kompetencer at gøre brug af. Holdet kan fx spille tungt fysisk presspil, det har hurtige, kreative, teknisk dygtige, kombinationsstærke spillere og det kan stå ganske effektivt langt tilbage på banen i defensiven når det skal være. Og Moyes forstår virkelig at sætte opstillingen optimalt efter hvilken opgave der står for døren, også efter betingelserne på dagen.
Plus at de fleste spillere har været i klubben længe, de kender systemerne, og holdet må derfor betragtes som at være spillet sammen.
Efter kampene i midtugen og weekenden er vi naturligvis klogere, men foreløbig er dette mit bud på holdet som helhed.
Brøndby IF
Everton FC
man 27. aug 2012
Hvis McFadden får mere spilletid for EFC i år skal du få en kasse øl af mig, Blaamand :-)
Everton = Evigt liv eller pengene tilbage
man 27. aug 2012
Andy, jeg sagde han kan bruges. Og måske bliver han solgt (Men kom han ikke på en fri transfer?).
Hvad øllene angår, så ok, men jeg deler med jer andre hvis der er.
Hvad øllene angår, så ok, men jeg deler med jer andre hvis der er.
Brøndby IF
Everton FC
man 27. aug 2012
@ Andy Gray
Ja, ok. Og det er endda en gammel nyhed.
Er der andet i min betragtning du vil påpege?
Ja, ok. Og det er endda en gammel nyhed.
Er der andet i min betragtning du vil påpege?
Brøndby IF
Everton FC