Startopstillingen mod Leyton Orient:
Mucha
Coleman, Heitinga, Jagielka, Baines
Naismith, Neville, Osman, Gueye
Anichebe, Mirallas
Howard, Duffy, Garbutt, Distin, Barkley, Vellios, Jelavic.
Ikke nogen specielt overraskende startopstilling. En lille smule overrasket over at Jagielka og Neville spiller. Med Garbutt på bænken, er jeg næsten sikker på at Baines ikke spiller hele kampen. Kunne også godt forestille mig at Neville skiftes ud med Barkley.
Mucha
Coleman, Heitinga, Jagielka, Baines
Naismith, Neville, Osman, Gueye
Anichebe, Mirallas
Howard, Duffy, Garbutt, Distin, Barkley, Vellios, Jelavic.
Ikke nogen specielt overraskende startopstilling. En lille smule overrasket over at Jagielka og Neville spiller. Med Garbutt på bænken, er jeg næsten sikker på at Baines ikke spiller hele kampen. Kunne også godt forestille mig at Neville skiftes ud med Barkley.
VAR OUT, Premier League = Corruption