Det kører jo bare.
Sært at have folk der er mål i.
For 12 måneder siden virkede det nærmest umuligt at score fordi Cahill var holdt op med det.
Sært at have folk der er mål i.
For 12 måneder siden virkede det nærmest umuligt at score fordi Cahill var holdt op med det.
-- COYB --