Alright, jeg tror stadig på ham, hvis han bare får lov at spille, men altså, jeg er enig, Gibson slår han ikke bare af.
M´Bia mistede jeg begejstringen for, da han omtalte Everton respektløst i forbindelse med alle rygterne de seneste somre. Vi var ikke store nok dengang