Snak

Mere indhold efter annoncen
Alle får bare deres vilje i aften - selv mht udskiftninger.
-- COYB --
3 udskiftninger i pausen. Garbutt, Duffy og Barkley for Baines, Jagielka og Osman.
VAR OUT, Premier League = Corruption
Morsor, det må være som en slags kompensation for, at der ikke er billeder på.
Jeg glemte at ønske mig en skadesfri Essien på banen for os, Satans.
@Yobo

Synes også selv Essien var fantastisk for et par år siden.

Nu ville han vel næppe starte for Everton. Fellaini ryger ikke på bænken og Gibson er vel lige nu også godt nok spillende? Utroligt at der stadig trods alt er kvalitet på holdet.
-- COYB --
Vil have M´Bia på midten med Felli og Gibbo! Nu!
Everton = Evigt liv eller pengene tilbage
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Alright, jeg tror stadig på ham, hvis han bare får lov at spille, men altså, jeg er enig, Gibson slår han ikke bare af.
M´Bia mistede jeg begejstringen for, da han omtalte Everton respektløst i forbindelse med alle rygterne de seneste somre. Vi var ikke store nok dengang
5-0 Gueye
VAR OUT, Premier League = Corruption
Go Maggy!

5-0
Everton = Evigt liv eller pengene tilbage
Og My Guy Gay på tavlen.

Dermed er modstanderen officielt brudt sammen.
-- COYB --
Den her grinede jeg af i dag:

http://www.thedailymash.…tm_content=
Annonce