Jeg synes også udisciplineret er det forkerte ord at bruge. Han har noget fart og glæde i sit spil som er positivt. Jeg vil mere sige han er uerfaren, men det jo noget man spiller sig til; at få rutine. Hans tknik er heller ikke altid lige god, men med Hibbert og Neville, så kan det ikke blive værre teknisk på en evt. højreback.
Man ville blive mere sårbar defensivt, da Coleman som Baines ville kunne gå med op i banen, i overlab eller i direkte udfordring. Men pt. er det fint med Hibbert eller Neville, også fordi at balancen så er mere fin defensivt. De begge med på hvad de kan og ikke kan. Men i evt. kampe hvor vi har meget spil, eller svært ved at lukke modstanderen op, synes jeg at Coleman som indskiftet i stedet for Hibbert/Neville ville være fint.
Jeg synes faktisk godt om Coleman, men med den ekstra bredde, tror jeg faktisk det er fint for hans udvikling at han noget er faldet en tand tilbage. Det fjerner også lidt af presset på ham, og med pluselig skader/karantæner, så det en fin spiller at have til rådighed til højremidt eller højre back.
5-0-sejr og Anichebe som målscorer og mange reserver. Vi forsætter de fine takter i denne sæson. Det helt underligt.
Bet vs Bosse1983 (26-08-2014). Mine 15.000 kr. mod hans 10.000 kr. - Everton i top-6. Vil stå til bet er afgjort.