Snak

Mere indhold efter annoncen
Er der nogle, der følger FCK rimelig tæt.
Er ham Oviedo noget værd?
£1m er han værd
Everton = Evigt liv eller pengene tilbage
Så håber jeg, at vi ikke giver mere for ham.
Personligt tror jeg Oviedo kan blive en rigtig god spiller for os, de FCK kampe jeg nu engang har set har det været helt tydeligt, at hans niveau var noget over superligaens generelle. Jeg tror personligt at transfersummen kommer til at ligge mellem 1,5 og 2 mio. £.

Lidt off-topic så har vores tidligere målmand Richard Wright i dag skrevet kontrakt med Manchester City. Den tror jeg ikke der var mange der havde set komme..
Manchester City kan åbenbart godt lide skadesplagede spillere. lavede kontrakt med Hargreaves sidste sommer.
VAR OUT, Premier League = Corruption
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja hvem husker ikke denne episode:
http://www.youtube.com/w…rUqL-iqkNhQ

Må desværre nok indrømme at jeg ikke har den store fidus til Oviedo, tror han falder igennem, men med en sæson on/off på banen/bænken kan han formentlig blive en god gevinst på den lange bane.
Men hvor er det da fantastisk med denne start på sæsonen, hvor er det skønt og truppen ser efterhånden ganske spændende ud.
Nil satis nisi optimum!
Everton FC. Nil Satis Nisi Optimum
Leeds ude i næste runde af Capital One cuppen. Efter min mening en OK lodtrækning.
VAR OUT, Premier League = Corruption
Efter 10 hjemmekampe i træk i cup´erne må vi tolerere en udekamp.
Everton = Evigt liv eller pengene tilbage
Så er Oviedo handlen gået igennem.
Er jeg den eneste der skal følge med i Sky Sports dækning af transferdeadlinen i håb om at Moyes trækker en kanin op af hatten??
Annonce