Må desværre nok indrømme at jeg ikke har den store fidus til Oviedo, tror han falder igennem, men med en sæson on/off på banen/bænken kan han formentlig blive en god gevinst på den lange bane.
Men hvor er det da fantastisk med denne start på sæsonen, hvor er det skønt og truppen ser efterhånden ganske spændende ud.
Nil satis nisi optimum!
Everton FC. Nil Satis Nisi Optimum