Snak

Mere indhold efter annoncen
Går mest op i at ingen sælges. Det virker som om der kommer et par stykker ind, men jeg ville blive overrasket over hvis det var noget specielt fantastisk.

Bliver interessant at se hvordan andre hold lukker vinduet. Især Tottenham og Arsenal må have travlt lige nu. Liverpools ageren tyder på at der frem for alt skal skæres i driftomkostninger, snarere end opbygges et nyt hold. Newcastle synes jeg der har været ret stille omkring.
-- COYB --
Oviedo købet kunne vel også betyde at Baines bliver solgt? Eller er den helt lukket?
\"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you, and you’ll not even able to touch it if we lose. And for many of you, that will be the closest you will ever get. Don’t you dare come back in here without giving your al...
Assistenttræner Steve Round der vikarierede for Moyes på pre-kamp pressemøde sagde ordret at ingen var på vej ud.
-- COYB --
Men Arteta-transferen kom jo som et lyn fra en klar himmel i det sidste timer af et vindue, så intet er vel udelukket.
-- COYB --
Ok. Tvivler også på at f eks Utd prøver Baines, nu da vi har købt en ukendt hollænder men Arsenal kunne godt bruge ham.
\"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you, and you’ll not even able to touch it if we lose. And for many of you, that will be the closest you will ever get. Don’t you dare come back in here without giving your al...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Arsenal kan jeg slet ikke se ham i. dels ville Arsenal skulle slippe reelle penge - og dels har Baines angiveligt afvist ManUtd, hvorfor det ville virke underligt at tage til Arsenal.

Underligste rygte: Everton har prøvet at få Essien på lån, men spilleren har afvist det.

Nzonzi er også et emne, emn her er Stoke måske inde over.
-- COYB --
Jeg er nu fint tilfreds med at vi ikke fik Essien. Jeg synes ikke han har virket til at være meget værd efter hans alvorlige skade. Der er også enkelte rygter om at vi skulle være efter Lewis Holtby, han ville til gengæld være en fantastisk signing
Essien havde været cool. Det samme havde Andy Johnson.

Holtby far er Everton fan, hvilket også gør sønnen har et slags forhold til Everton.

Jeg øsnker dog egentlig bare det snart lukker, fordi at der skal ingen ud, selvom der gerne måtte komme en til ind til bredden, eller give stærk konkurrence, så kan det være en mavepuster pluselig at se en Baines væk.

Oviedo er intereesant. Fordi at bredden i venstre side har manglet lidt. Det lidt som det pres Coleman har fået til højreside, det kommer også lidt på en fx. Gueye i venstre side. Plus en naturlig afløser til Baines, seolom han stort set altid kan spille. Bredden bliver et nøgleord, hvis vi tør håbe mere end top-6. 4-pladsen vil ligegyldig hvad bive hård, men det ville være forkert ikke at bevare optimismen efter denne start.

Luk transfer vinduet og lad os få nye 3 pts i morgen!
Bet vs Bosse1983 (26-08-2014). Mine 15.000 kr. mod hans 10.000 kr. - Everton i top-6. Vil stå til bet er afgjort.
Nzonzi er klart et emne, og jeg så ham gerne i Everton. Glimrende alternativ til den defensive del af midtbanen.

Essien er jeg egentlig glad for at vi ikke får. Han har været alt for meget skadet de sidste sæsoner.
VAR OUT, Premier League = Corruption
Jeg ville gerne have haft Essien, men, Morsor, det var ham, der ikke ville til os, skriver du. Hvor kan man se det?
Vi gav 11 mio. kr. for Oviedo. Det glæder 5 af de britiske havde været fremme, det ville have været Krøldrup-agtigt. Er denne mand i øvrigt stadig aktiv?
Annonce