Har I i øvrigt nydt klippet med King Brenny fra den der docusoap Fox er i gang med om de røde? Hold nu kæft, det er rent The Office. Han holder ikke længe.
Mht. Oviedo, så er prisen ikke 11 millioner, men FCK "forventer at det vil påvirke regnskabet positivt med 11 millioner". I virkeligheden kan nedskrivninger, etc. gøre at beløbet nok er større.
Why dont you ask him?
Because he doesnt row
He doesnt ROW?
No, he DOESNT row.
Ah. I see what you mean.
Ja, £1.6mio for Oviedo ifølge Skysports. Og de sidste detaljer skulle snart være på plads. Men idet han er ikke-EU-borger, mangles der vist stadig en arbejdstilladelse.
Så vidt jeg forstod så var arbejdstilladelsen i orden? Var det ikke det Moyes var i London for at få styr på tidligere? Eller var det bare for at kapre Moutinho for næsen af Tottenham ;)