Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeps

Der går nu så små forlydener om at Candreva snart er fortid, vi skulle få ca. 3m euro fra Sampdoria.

Skriniar ryger ikke nogen steder i dette marked, der går forlydener om at Tottenham har budt i omegnen af 40m euro men Inter skulle forlange omk. 60m euro.

Bliver spændende at se om det rent faktisk lykkeds at skive Candreva af sted om så det bliver for en brugt volvo så er jeg fortaler.
Ikke fordi jeg ikke tror på dig, Rosso - men har du en kilde, jeg kan nærlæse?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Det virker i øvrigt til, at Vecino er næste navn på blokken. Napoli skulle være interesseret.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
@flying
Ja, CFCBs regulativer for beregninger ifm FFP. Google er din ven.
Tottenham skulle have bekræftet at de har budt på skriniar men kun 30m altså det halve af Inters mindste pris.

Ja men først efter Ranocchia til Genoa og Candreva til Sampdoria, som på rygteplan kun mangler spillernes ja.

Dalbert, Asamoah og Joao Mario skulle også søges at sendes væk men de to sidste ender nok enten på lån eller med opsagte kontrakter. Kan umuligt forstille mig at nogen ligefrem vil betale for dem. Uagtet bliver ingen af dem en del af de to 25mands lister.


Mere indhold efter annoncen
Annonce
Skriniar agent skulle være spotte i Milano så det tyder lidt på at der er noget under opsejling :/. Det noget pis hvis han smutter. Eller vi skal virkelig have boksen for ham så det fint nok
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Sympatisk mand, det er han sgu Lukaku, men at sige at spille for Inter var en drøm og så forhandle med Juve og være mega tæt på dem...det giver INGEN mening...
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Rolig nu Nickdkinter...stol nu på at vores bestyrelsen har 100% styr på det og Kolarov og Damian er et step up ift Skriniar, fordi Conte har behov for dem...
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Hehe det rigtigt. Vi henter vel en mand ind på 33 år som han føler han kan bruge og som der er fremtid i. Pyha
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Skriniar er en superdygtig midterforsvarer som vel ret beset har potentiale til at blive blandt verdens bedste. Men han fungerer jo øjensynligt ikke i et tremandsforsvar. Jeg tror han er og bliver en af de typer der bare skal spille i en fire-back-kæde for at excellere (ligesom Simon Kjær fx). Så hvis vi kan sælge ham for 60 mio. euro, så synes jeg ærligt talt at vi bør gøre det.

Det er så også fordi jeg personligt ikke køber den ellers udbredte historie om at Conte partout er væk næste år. Jeg regner derfor ikke med at vi skifter tilbage til at spille med fire i bagkæden lige foreløbig. Derfor ser jeg al mulig fornuft i et salg - også selvom jeg som sagt synes at Skriniar er en fremragende forsvarsspiller.
Annonce