Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis ikke Conte henter scudettoen i denne sæson, er han fortid til juni/sæsonafslutningen.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
@Nerauzzi. Af ren og skær nysgerrighed!

Hvorfor tror du det? Og hvem ville være et mere oplagt bud, såfremt der er en træner ledig til Juni?

Selv tænker jeg at det er nonsens. Læs det interview jeg lagde op med Lukaku tidligere idag. Spillerne ser ud til at ville give deres højre arm for ham. For mig virker det vildt tåbeligt at fyrre ham, såfremt mesterskabet ikke kommer i hus - det kommer langt mere and på måden det hele sker på, i mine øjne.
Nera må selv svare på resten, men Allegri havde været et bedre, billigere, mere kompatibelt og mere langsigtet alternativ.
La prende Vecino.
Fordi han er ansat til at hente mesterskabet senest i år, hvilket de seneste transfer imø. indikerer. Fx hentes Vidal og Kolarov, hvilket må betegnes som kortsigtede løsninger mhp. rutine og erfaring, altså et mesterskab. Der er imø. ikke meget langsigtet opbygning over det, men et sats på her-og-nu resultater. Og vil Conte selv fortsætte i en klub på 3. år, hvis ikke det er lykkedes? Måske bliver han stædig og dermed hængende, men jeg tvivler. Jeg tror nærmere han hænger sit vasketøj offentligt til tørre, faktisk i så høj grad, at sommerens seance bliver vand i forhold.


Umiddelbart så tænker jeg at evt. årsager der kunne holde ham i Inter, hvis ikke scudettoen hentes, er hans høje løn (kan ikke huske hvor lang kontrakt han har pt.) eller han ændrer adfærd




Og jeg har ingen bud på afløser og har end ikke skænket det en tanke.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Nera må selv svare på resten, men Allegri havde været et bedre, billigere, mere kompatibelt og mere langsigtet alternativ

OC!

Jeg er enig.

Glædens dag.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Gad godt se Roso´s ansigt, hvis Bodø Glimt udligner 3-3... Man har lov at håbe!
Pazza Inter
Det var godt nok en smålig kommentar.
La prende Vecino.
Urban personligt tror jeg Conte er fortid til næste sommer uagtet udfaldet af sæsonen. Manden blev ikke hentet for en længere periode men for at vinde scudettoen indenfor en meget kort tidshorisont. Personligt kunne jeg godt forestille mig klubben bliver solgt såfrem scudettoen kommer i hus allerede denne sæson, især hvis Zhang kan se han kan tjene en solid sjat på os!

For mig set er det ikke negativt, eftersom jeg personligt ikke gider al det drama mere end to år af gangen, sådan havde jeg det egentligt også med Mou i sin tid.

Allegri nej tak, giv os i det mindste en træner der gider spille fodbold og ikke det tudegrimme resultatorienteret anti bold.
Godin er for i øvrigt officielt skiftet til Cagliari

Candreva har også sendt en farvel hilsen af sted så det må antages at han er så godt som Officielt en sampdoria spiller. (Hallelujah)

Salcedo ryger til Hellas Verons på lån med mulighed for at gøre handlen permanent samt en tilbagekøbsklausul i tilfælde heraf.

Esposito ryger til SPAL på en etårig lang lån
Helt enig med OC. Lad os holde os for gode til sådan nogle personlige kommentarer, jzprG.
Annonce