Snak

Mere indhold efter annoncen
Kan det er skam fint for mig hvis han er klar. Så kan det da ik være bedre
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Held og lykke i morgen. Her er lidt at komme i stemning til...

https://m.youtube.com/watch?v=XuCN4-f7F-0
Forza Viola
Sødt! Jeg kan nu bedre lide dengang fra to sæsoner siden, hvor I skulle bruge vores hjælp til ikke at rykke ned til B.

Det var så lidt, i øvrigt!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
https://sempreinter.com/2020/09/25/inter-ceo-beppe-marotta-no-big-signings-objective-is-to-qualify-for-the-champions-league/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Pinligt.

Jeg vælger dog helt og holdent at tro på udtalelser fra ledelsen, så det må være derfor, at man køber gamle, færdige, kortsigtede løsninger som Vidal og Kolarov. Det må være fordi målet kun er top 4.
La prende Vecino.
Med de udtalelser som Marotta er kommet med, så viser det at Conte har fået lov til at bruge alle huller i Ausilio og Marotta til at få sine udløsninger og være en glad mand med sine pensionist handler....
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Åh gud nu køre du igen i den smøre...

Vi har afskediget / Solgt
Godin 34år
Candreva 33år
Valero 35år

Oveni er
Ranocchia 32år
Nainggolan 33år
Vecino 29år
Mario 27år
Dalbert 27år
På blokken.

Vi har hentet ind:
Kolarov 34år
Vidal 33år
Hakimi 21år

Med andre ord er vores hold ikke blevet ældre, pt har vi erstattet en 34årig med en 34årig og en 35årig med en 33årig samt ikke mindst erstattet en 33årig med eb 21årig med andre ord er holdet blevet yngre ikke ældre, så stop nu det sludder.

Er Vidal og Kolarov drømme signings, absolut ikke, men lad os nu heller ikke overdramatisere det. Det er jo ikke sådan at holdet er blevet en elefantkirkegård hvilket man skulle tro med de reaktioner der køre på højtryk herinde. Skulle Darmian træde til så bliver det igen som erstatning for en anden spiller der er ældre.
FD hvilken af de mange sæsoner, hvor vi har flirtet med nedrykning taler du om? Senest var i 2019, hvor vi klarede frisag med en sprudlende 0-0 hjemme mod Genoa. Vi har vist mange at takke for, at vi aldrig er røget ned igen siden konkursen, men Inter er vist ikke på takkekort trods alt. Endnu...
Forza Viola
Du glemmer lige at 20 årige Kante, Alonso, Darmian, Smalling, Sissoko rygtes den anden vej....hov de er ikke 20, men 29+....hvor de eks skal afløse Skriniar og Brozovic....
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Z4E

Men hvad udtrykker de handler for dig? Vidal som går ind og bliver den næst- eller tredje-bedst betalte spiller i klubben.
En (måske) forestående afsked af Skriniar, fordi han ikke passer Conte?
Er det et udtryk for, at man bare skal solidere CHL-pladserne?

Hvis det vitterligt er, så er det faktum at Conte får 12 millioner om året, det mest vanvittige jeg nogensinde har set.
Det må være varm luft, ellers har jeg mistet alt tillid til den her klub.
La prende Vecino.
Ja lad os tro på alt hvad medierne skriver... oveni er der ikke tale om vi vil hente alle disse, eftersom flere af dem dækker de samme positioner.

OC Vidal erstatter Valero, en spiller med mere vinder erfaring på papiret er det trods alt en opgradering. Han kommer altså ikke ind for en af de yngre spillere.

Jeg giver ikke fem flade for Skriniar rygtet, oveni så vil jeg gerne se et hold der har lyst til at smide 60m euro for en forsvarsspiller i Corona tider. Jeg ser det simpelthen ikke ske.
Annonce