"Vi har udmærkede chancer for at vinde ligaen" efterfulgt af et "Hvis det betyder vi igen ender i top fire er det sådan det er".
Z4E classic.
Jeg er i den henseende komplet ligeglad med Contes løn.
Det er så også komplet idiotisk at være det. "Vi har ingen penge, hvad kan ledelsen egentlig gøre?!". Hvad med ikke at betale træneren den fjerdehøjeste løn i verden, og nu forvente det absolut minimale fra ham?
Du kan ikke både blæse og have mel i munden.
Havde du beholdt Spalletti, givet ham den samme transferkitty Conte fik, så havde du sandsynligvis ikke opnået mindre end sidstnævnte har - dvs. nul trofæer, CHL-exit, Coppa Italia Semifinale, CHL-kvalifikation. Du havde til gengæld sparet 16 millioner euro over to år.