Jeg forstår ærlig talt slet ikke hysteriet.
Ditto.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
Jeg forstår ærlig talt slet ikke hysteriet.
Seriøst Spaletti var en one trick pony han formåede med held og møje at få en fjerdeplads i hus med et hold hvor det slet og ret ikke bude at have været så spændende.
For mig er det grænsende til det idiotiske at kræve at en træner skal levere mere end hvad er realistisk med det tilgængelige spillemateriale blot fordi vedkommende får en høj hyre. Derfor er det bare ikke noget jeg tillægger nogen synderlig høj værdi, det eneste jeg kræver med en vellønnet træner er at det så også bliver leveret et resultat der står højde med truppens kvaliteter.
En lav udmelding offentligt så at sige - men lur mig, om ikke de indbyrdes i klubregi siger "Vi går efter mesterskabet".
Seriøst Spaletti var en one trick pony han formåede med held og møje at få en fjerdeplads i hus med et hold hvor det slet og ret ikke bude at have været så spændende