Vildt så meget folk ved om Inters økonomi og hvordan det står til. Min ærlige mening er, at jeg tror de har styr på det. Sunning har trods alt været gode for inter.
Så meget negativitet fordi vi ikke henter Kumbualla og Tonali. Jeg er ikke fan af Vidal , men nu er han der og de to andre er i andre klubber, som kom nu videre. Det er sgu trætende at læse om.
Ja vi har hentet nogle ældre spilere, ja, det er underligt i forhold til hvad der tidligere er snakket om. Men kom nu videre, nu skal vi have en god sæson og f...... slå juve af tronen.......
FORZA INTER...
Så meget negativitet fordi vi ikke henter Kumbualla og Tonali. Jeg er ikke fan af Vidal , men nu er han der og de to andre er i andre klubber, som kom nu videre. Det er sgu trætende at læse om.
Ja vi har hentet nogle ældre spilere, ja, det er underligt i forhold til hvad der tidligere er snakket om. Men kom nu videre, nu skal vi have en god sæson og f...... slå juve af tronen.......
FORZA INTER...