Snak

Mere indhold efter annoncen
Vildt så meget folk ved om Inters økonomi og hvordan det står til. Min ærlige mening er, at jeg tror de har styr på det. Sunning har trods alt været gode for inter.

Så meget negativitet fordi vi ikke henter Kumbualla og Tonali. Jeg er ikke fan af Vidal , men nu er han der og de to andre er i andre klubber, som kom nu videre. Det er sgu trætende at læse om.

Ja vi har hentet nogle ældre spilere, ja, det er underligt i forhold til hvad der tidligere er snakket om. Men kom nu videre, nu skal vi have en god sæson og f...... slå juve af tronen.......

FORZA INTER...
@Z4E

Du begriber simpelthen ikke hvad lønninger er. Overraskende, og så alligevel ikke.

@Kim

Ja vi har hentet nogle ældre spilere, ja, det er underligt i forhold til hvad der tidligere er snakket om. Men kom nu videre, nu skal vi have en god sæson og f...... slå juve af tronen.......


Nej, vi skal bare i top fire.
La prende Vecino.
OC:
Er det din holdning at vi skal i top 4?
Jeg ved ikke om det er et trickspørgsmål.
La prende Vecino.
Hehe. Nej slet ikke!
Nu har jeg bare læst flere gange at du er imod udtalelsen, så jeg undrede mig bare, hvad du egentlig synes burde være vores mål?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mon ikke OC mener mesterskabet bør været målet, ikke mindst med Contes løn og transferne i dette vindue in mente? Og at en top 4 udmelding er for uambitiøst. Det kan være jeg tager fejl, og det er mine egen opfattelse der skinner igennem. Og her er jeg helt på linie med KM og OC (?), at hvis målet kun var top 4, så kunne vi ligeså godt have behold Icardi og Spalletti, samt givet sidstnævnte det halve af hvad Conte har fået i transferbudget til en bedre midtbane og højrekant samt reserve på toppen.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Så lige en predicted lineup:
Handanovic; D´ambro, Bastoni, Kolarov;
Hakimi, Barella, Brozovic, Perisic;
Eriksen;
Lukaku, Lautaro
Det forsvar er jeg langt fra tryg ved. Dog ser offensiven spændende ud.
Pyha vi lukker mindst 1 mål ind det er da helt sikkert
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
@Nick hvorfor mener du der er garanti for det? Synes du kolarov er så betydeligt dårligere end Godin siden du vurdere det?
Pazza Inter
Okay, der er - for mig, i hvert fald - én kæmpe overraskelse i aftenens starter. Hakimi starter simpelthen ude. Skriniar starter også ud, men det er ikke helt så stor en overraskelse.

Handa; Kolarov, Bastoni, D´Ambro; Perisic, Brozovic, Barellà, Young; Eriksen; Lautaro, Big Rom

Gad vide, hvad der ligger bag at Hakimi starter ude?

(Og nej, diverse "det fordi Conte foretrækker pensionister" eller "Conte forsøger at sænke den her klub" bliver ikke taget seriøst).
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce