Kors, hvor kunne jeg egentlig godt tænke mig, at den polemiske tone der hersker i den her tråd bliver lagt på hylden. Bare fordi Søren F kommer med en, i øvrigt valid, udlægning, betyder ikke at det er useriøst, fordi det ikke stemmer overens med ens egne holdninger.
Angående Young kontra Hakimi, sad jeg lige og tænkte lidt - og følgende bliver enormt spekulativt og i øvrigt for egen regning.
Youngs direkte modstander er Biraghi, en spiller der som bekendt spillede for os i sidste sæson. Det kunne være, at Conte har vægtet det ret højt, at Young kender Biraghi´s styrker og svagheder indgående - det gør Hakimi trods alt ikke.
Omvendt kunne man så også spekulere i, at det havde været en fordel at Biraghi fik en spiller overfor sig, som han slet ikke kender...
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi