Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, jeg er godt nok også overrasket over Hakimis bænkeplads. Jeg er ligeledes overrasket over Eriksens startplads.

Forza ragazzi!!!
Synes faktisk også det er lidt vildt at Skriniar ikke starter. Han må i den grad være på vej væk.
Det tror jeg nu, er en taktisk beslutning. Fiorentina spiller med to relativt bevægelige angribere (Kouame og Ribery), samt et hav af spil over kanterne (jf. Biraghi og Chiesa) - så jeg tror, beslutningen om at spille med en gammel back på hver side af Bastoni bunder i modstanderen, fremfor transfervinduet.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Ja lad os konkludere Skriniar er på vej ud fordi han ikke starter inde i første kamp. Det er jo komplet useriøst, er Hakimi så også på vej ud.

Det kunne også tænkes Skriniar bare simpelt ikke er der hvor han skal være fysisk eller blot bliver sparet i et vanvittig kampprogram med flere svære modstandere i opstarten, eller der ligger taktiske grunde bag.
Skriniar har da været rygtet til et hav af klubber, så synes da langt fra det er useriøst.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kors, hvor kunne jeg egentlig godt tænke mig, at den polemiske tone der hersker i den her tråd bliver lagt på hylden. Bare fordi Søren F kommer med en, i øvrigt valid, udlægning, betyder ikke at det er useriøst, fordi det ikke stemmer overens med ens egne holdninger.

Angående Young kontra Hakimi, sad jeg lige og tænkte lidt - og følgende bliver enormt spekulativt og i øvrigt for egen regning.

Youngs direkte modstander er Biraghi, en spiller der som bekendt spillede for os i sidste sæson. Det kunne være, at Conte har vægtet det ret højt, at Young kender Biraghi´s styrker og svagheder indgående - det gør Hakimi trods alt ikke.

Omvendt kunne man så også spekulere i, at det havde været en fordel at Biraghi fik en spiller overfor sig, som han slet ikke kender...
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Spændende starter. Men ja, ærgerligt med Hakimi. Jeg tænker at han kommer ind og kan gøre ondt, med særligt sin hurtighed senere i kampen. Det kunne også være en taktisk overvejelse.
Fed start. Vi har glemt at dække op. Hvorfor står Kolarov alene med to mænd?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Så kan man jo lære at lade være at stille med to nye bagi
... D´Ambro er simpelthen ny?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce