Snak

Mere indhold efter annoncen
Så ikke alligevel
Fanme heldigt de ikke score igen, defensivt er vi virkeligt uduelige.
Jeg synes det er helt på sin plads at straffet ikke bliver givet i sidste ende.

Jeg synes i øvrigt vi spiller rigtig fint efterhånden. Forsvaret fremstår dog rystende usikkert.
Ashley Young spiller en skidt, skidt kamp indtil videre. Det gør Eriksen i øvrigt også.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Enig mht Young. Jeg er ikke helt enig mht Eriksen. Han bliver sgu solgt af sine holdkammerater engang imellem.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi sidder godt nok tungt på begivenhederne nu - det fører bare ingen vegne spændende lige pt.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Synes nu mere at det er Brozovic samt Lautaro, der slet ikke er med i kampen. Eriksen har da været med i nogle gode angreb og modsat kritikken sidste sæson, er der da fremadrettede afleveringer.
Ja frem i banen spiller vi fint, Young og Eriksen er helt væk, de må gerne skiftes ud i pausen.
Jeg er ikke helt enig mht Eriksen. Han bliver sgu solgt af sine holdkammerater engang imellem.

Ahr... Det går alt for langsomt når han får bolden - og når det endelig går lidt stærkt, ender det alt for ofte i en fejlaflevering. Han spiller også uden nogen form for gejst.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
@FD: Det er jeg slet ikke enig i. Jeg synes derimod han udviser masser af gejst og masser af opportunisme. Han foretager også en masse kloge løb.
Annonce