Så ikke alligevel
Snak
lør 26. sep 2020
Jeg synes det er helt på sin plads at straffet ikke bliver givet i sidste ende.
Jeg synes i øvrigt vi spiller rigtig fint efterhånden. Forsvaret fremstår dog rystende usikkert.
Jeg synes i øvrigt vi spiller rigtig fint efterhånden. Forsvaret fremstår dog rystende usikkert.
Redigeretlør 26. sep 2020
Ashley Young spiller en skidt, skidt kamp indtil videre. Det gør Eriksen i øvrigt også.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
lør 26. sep 2020
Enig mht Young. Jeg er ikke helt enig mht Eriksen. Han bliver sgu solgt af sine holdkammerater engang imellem.
lør 26. sep 2020
Vi sidder godt nok tungt på begivenhederne nu - det fører bare ingen vegne spændende lige pt.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
lør 26. sep 2020
Synes nu mere at det er Brozovic samt Lautaro, der slet ikke er med i kampen. Eriksen har da været med i nogle gode angreb og modsat kritikken sidste sæson, er der da fremadrettede afleveringer.
lør 26. sep 2020
Ja frem i banen spiller vi fint, Young og Eriksen er helt væk, de må gerne skiftes ud i pausen.
lør 26. sep 2020
Jeg er ikke helt enig mht Eriksen. Han bliver sgu solgt af sine holdkammerater engang imellem.
Ahr... Det går alt for langsomt når han får bolden - og når det endelig går lidt stærkt, ender det alt for ofte i en fejlaflevering. Han spiller også uden nogen form for gejst.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi