Snak

Mere indhold efter annoncen
Puha. Så ser vi gerne Hakimi i 2. Halveg. Young er ikke helt god.
Young er ikke helt god.

Det er endda pænt skrevet. Jeg tror, at Young er den første der bliver skiftet ud - og det vil ikke undre mig, hvis Hakimi allerede kommer ind fra halvlegens start.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Fantastisk holdånd fra Lukaku ved 1-1 målet...jubler som om han havde scoret....hov nej, han vedte bare ryggen til, viste ingen gejst og gik væk fra de andre...

Ellers flot bolddrev af Barella og klasse spark af Lautaro...Eriksen kan lære noget af vores lille italianer.
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Eriksen har nok for mange fejlafleveringer, men som 10´er bliver han også nødt til at være mere udfordrende i sine afleveringer.
Hvis han som i sidste sæson kun afleverer til siden eller bagud, er han på bænken snarest.
Young reddede da Dambros nummer da han kom flyvende og tacklede Kuame tæt under mål. Den var vigtig.
D’Ambro har været skidt kørende. Men jeg kan godt se ideen med Kolarov og ham på de yderste pladser i det centrale forsvar. Kolarov og hans raids minder mest af alt om Mihajlovic dengang... men bliver de fanget fremme, så er der kun bastoni bag bolden
Mere indhold efter annoncen
Annonce

Young reddede da Dambros nummer da han kom flyvende og tacklede Kuame tæt under mål. Den var vigtig.

Det er også rigtigt, ja.

Jeg er i øvrigt for så vidt enig i, at Dambro ikke spiller en kanon kamp - han sover ved målet, blandt andet - men han fungerer i det mindste i boldbesiddelse. Det gør Young i mine øjne ikke.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Hehe.. Ja, det var pænt skrevet, omend han fik et plus med en god tackling.

Jeg siger lige noget. Milinkovic vs. Skriniar. Jeg er game på Milinkovic. Hold fast han er stærk og taktisk altså.
D´ambro og Kolarov er i mine øjne langt bedre offensivt end til at forsvare eget felt.
Det giver udfordringer når vi kun har en stærk men urutineret centerforsvarer(rigtig DC).
Det der fungerede sidste sæson var jo den kloge i midten, med 2 stærke på siderne.
@ Urban

Hvis vi endelig partout skal af med Skriniar - og det håber jeg ikke - så er Milinkovic da en perfekt løsning.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Ej hvor er Bastoni dog god.
Annonce