@FD: Enig. Milenkovic er virkelig god.
Snak
lør 26. sep 2020
Fantastisk! Godt lavet af Lautaro - der faktisk bliver stående efter et skub i ryggen.
Så I i øvrigt lige hvor god en holdånd Lukaku udviser ved at juble med sine holdkammerater? Dejlig mand.
Så I i øvrigt lige hvor god en holdånd Lukaku udviser ved at juble med sine holdkammerater? Dejlig mand.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
lør 26. sep 2020
Fantastisk! Godt lavet af Lautaro - der faktisk bliver stående efter et skub i ryggen.
Så I i øvrigt lige hvor god en holdånd Lukaku udviser ved at juble med sine holdkammerater? Dejlig mand.
Hvad er der specielt ved det?
Det er vel helt normalt at juble når ens hold scorer!? :)
lør 26. sep 2020
Selvfølgelig. Jeg tænker da også, at Skriniar er at foretrække, men skal det være, så er Milinkovic altså en super bud (og yngre svjh)
Eriksen direkte involveret i målet. Jeg synes slet ikke han har spillet så skidt som nogle gør det til. Han er vigtig for holdet.
Jeg tror alligevel vi ser en udskiftning med ham og enten Sensi eller Vidal (jeg håber mest på Sensi, da det giver lidt ideer om hvordan Conte tænker Vidal som spiller)
Eriksen direkte involveret i målet. Jeg synes slet ikke han har spillet så skidt som nogle gør det til. Han er vigtig for holdet.
Jeg tror alligevel vi ser en udskiftning med ham og enten Sensi eller Vidal (jeg håber mest på Sensi, da det giver lidt ideer om hvordan Conte tænker Vidal som spiller)
lør 26. sep 2020
@ Lassen
Lille indforstået joke, Interfans imellem.
Lille indforstået joke, Interfans imellem.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
Redigeretlør 26. sep 2020
Det er alt, alt, alt for let, det der. Hvordan kan Castrovilli bare spadsere igennem?
EDIT: Hvad laver Brozovic og Eriksen?!
EDIT: Hvad laver Brozovic og Eriksen?!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
lør 26. sep 2020
Det er vel helt normalt at juble når ens hold scorer!? :)
Det er bare ikke normalt at lade vær....derudover at gestikulere osv når de andre laver fejl...det er let at give andre skylden for at være dårlige når man selv er ringe...
PS: Flot jubel af ham ved det andet mål...dem, der var 50 meter væk kom hurtigere over til Toro end Rom gjorde...ville nok være dumt at være den eneste marksspiller der ikke kom derover.
Inter siden 1996
FCK siden 1998
Liverpool siden 2000
A. Madrid siden 2002