Snak

Mere indhold efter annoncen
Uff, tæt på af Perisic - det er også okay han prøver selv, der.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Det er bare ikke normalt at lade vær....derudover at gestikulere osv når de andre laver fejl...det er let at give andre skylden for at være dårlige når man selv er ringe...


Altså Lukaku er ringe eller hvordan skal det indlæg forståes?
For helvede, mand... Kom nu i gang!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Shit vores forsvar sejler.
Forsvaret er håbløst foran 2-1 og på fucking 6min er vi bagude
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Juvefella: Ignore the troll.
Tak Brozo din kæmpe klovn. Sælger 8 mand foran bolden
Han spiller en dårlig kamp, ja.

Ligesom en del andre også har valgt at gøre i dag.
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Det var lige det som man/vi frygtede da man så det forsvar
Rettidig omhu fra Conte.
Annonce