Uff, tæt på af Perisic - det er også okay han prøver selv, der.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
Det er bare ikke normalt at lade vær....derudover at gestikulere osv når de andre laver fejl...det er let at give andre skylden for at være dårlige når man selv er ringe...